CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sobota 3. mája 2008

Megérte

A tegnapi nap az igen jol sikerult .Kellemes meglepetesben volt reszem , 2x is ))) Megnezhettem egy kivalo argentin tangot .Igazan jol sikerult ,megerte bossinak a faradozast .Ooooolyan dogos volt hogy na !!!! Es az este folyaman sikerult megismernem kicsit kozelebrol egy kellemes emberket ami szinten orommel teliti el lelkemet (nerohogjetek van ilyenem is)Elhagytak a draga barinoim ,mivel 10kor naluk mindig csorog a pizsi ..kezdem lassan megszokni hogy ez igy van :-)) De annak ellenere hogy a bulizas nem tartott hajnalig en jol ereztem magam ,mivel a Kriszti igen kellemes beszelgeto partner )))

4 komentáre:

Kata povedal(a)...

én már untam nagyon a helyet, és hiperaktivitásom miatt már rángtam is, ha akkor elmentünk volna máshová, maradtam volna :))) már fájt mindenem a sok üléstől, főleg, hogy rendesen le sem ért a lábam.. vége felé már kínlódtam.. a kicsikre sosem gondolnak, mikor széket, vagy padot gyártanak :)))

Humi povedal(a)...

majd legkozelebb viszunk neked samlit )) azt tesszuk a labikad ala nehogy logjon )))

Kata povedal(a)...

:)))
Klassz az új háttered. Nagyon tetszik. A pokol lángjai? :))
Hell girl :)))

Humi povedal(a)...

tevedes ))) ezekben a langokban eg el a phoenix madar ...tuod ?? en 1 angyal vagyok xexexe